Pages Menu
Categories Menu

olej kokosowy do smazenia

olej kokosowy do smazenia

Jak prawdziwe są twierdzenia? Wiele z nich opiera się na starych, skompromitowanych idei na temat dobrego odżywiania – nawet lekarze mogą dostać tył na tym, co sprawdzone zdrowe! Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do oleju słonecznikowego, oleju sojowego i oleju z oliwek. Pamiętaj też, że ta rada odnosi się do olejów, a także do smarowania z nich wykonanych.

Więc oto moje sugestie dla których margaryny są najlepsze dla Ciebie:

Rozprzestrzenianie słonecznikowy. Jeśli jesz dużo ryb i nasion lnu, to fine.Spreads wykonane głównie lub całkowicie z oleju słonecznikowego będzie bogaty w omega-6, a dostaniesz poli-unsaturate balance.If jesteś uboga w kwasy omega-3 – – jak większość ludzi – to nie jest dla you.Your omega-3 trwać będzie zagrożona, a nie masz wystarczająco dużo, jak to jest!

olej kokosowy do smazenia

Soja Spreads.Same rzecz idzie jak dla produktów Słonecznik oil.Soya są popularne wśród zdrowiem świadomi, zwłaszcza wegetarian, ponieważ soja są bogatsze w białka niż węglowodanów – jedynym fasoli być wielkim białka source.But olej jest podobny w żywieniu do oleju słonecznikowego, a wszystko, co powiedziałem wyżej applies.The magii sojowego tu nie pracuje.

Oliwa z oliwek Spreads.For większości zachodnich ludzie, spready mono-unsaturate są najlepsze use.Olive oleju jest dobry, zwłaszcza jeśli jest dziewicą oil.But przeczytać pakiet! Jeszcze nie widziałem szeroko dostępne rozprzestrzenianiu, którego nagłówek oliwa z oliwek jest więcej niż niewielką część rozprzestrzeniania total.The może okazać się głównie poli jednonienasycone – patrz wyżej dla problem.There ma sensu płaci wyższą cenę za zbyt mało jednonienasyconych być użyteczne.

Spready wykonane całkowicie z oleju rzepakowego – moje zalecenie. Rzepak jest jedną z najtańszych olejów i ma właściwości bardzo zbliżone do słynnego oliwek oil.It tak samo dobre dla ciebie, ale nie znana, ponieważ nie był dostępny w starożytnym times.In Europie, to najtańszy i może okazać się cała oleju content.The problemem jest to, że często nie zostanie ogłoszony – pojawi się on jako „oil’.Look warzyw na stole do analizy zawartości tłuszczu będzie głównie jednonienasycone.
Wpis zawdzięczamy